Nog 1 nachtje slapen.. - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Marieke Taat - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen.. - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Marieke Taat - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen..

Blijf op de hoogte en volg Marieke

14 Januari 2014 | Nederland, Gorinchem

Lieve allemaal,

Nog 1 nachtje slapen en dan is het echt zo ver!! Ik vertrek dan voor een half jaar naar Zuid Afrika en is het moment van afscheid nemen echt aangebroken..
Zaterdag heb ik al een heel gezellig afscheidsfeestje gehad met alle lieve familie en vrienden!! :)

Morgenmiddag vlieg ik om 17u naar Munchen en van daaruit vlieg ik rond 20.30u naar Johannesburg. Daar kom ik rond 8u 's ochtends aan. Na 2 uur overstaptijd pak ik mijn laatste vlucht naar Port Elizabeth en daar word ik van het vliegveld opgehaald.

De komende 5 maanden ga ik via Ready4Life vrijwilligerswerkdoen in Port Elizabeth. Als ik het goed begrepen heb wordt de eerste week een orientatieweek wat betreft alle projecten. Daarna maak ik een keuze waar ik graag wil werken.

Lieve allemaal, ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen in ZA. Zodra ik de gelegenheid heb, plaats ik weer een blog van mijn eerste indrukken en ervaringen on ZA.

Heel veel liefs,

Marieke

  • 14 Januari 2014 - 18:57

    Harma:

    Ja, meid morgen is het echt zover. Ik wens je een hele goeie reis toe en kijk uit naar je verslagen van het leven daar. Maak er iets geweldigs van. Lieve groetjes HARMA

  • 14 Januari 2014 - 20:11

    Kees:

    Lieve Marieke, zuig alle indrukken die je het komend jaar staan te wachten in je op. Geniet, maak plezier, wij gaan je volgen het komend half jaar. Take care, Xandra, demi, Romee en Kees.

  • 15 Januari 2014 - 19:57

    Angelike:

    Ik ga je volgen,heel veel plezier

  • 16 Januari 2014 - 11:15

    Amunda:

    Lieve Marieke. Leuk je side. Je bent er nu bijna. Ben benieuwd hoe het daar is. Geniet lekker. Ik ga je volgen. Groetjes, Amunda

  • 16 Januari 2014 - 20:16

    Martie En Yt:

    Lieve Marieke,
    Als wij dit schrijven moet jij inmiddels in ZA zijn. Moe van de reis wrs. Goede oriëntatie week toegewenst. We zijn benieuwd naar je verhalen.
    Liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 30 Dec. 2013
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 5746

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 14 Juli 2014

Vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika

Landen bezocht: